Sayfalar

1 Kasım 2013 Cuma

Video | French Roast


Merhabalar!
Yarın ehliyet sınavım var, o yüzden son son birkaç test çözmek üzere; geldiğim gibi kaçıyorum!
Madem kaçacaktın niye geldin o zaman? deyin şimdi.
Deyin hadi deyin, çekinmeyin. :)

Ben kaçarken, size de keyifli bir video bırakmak istedim. Bu yüzden geldim efendim.

Düşünün ki bir kafede yediniz, içtiniz, en sonunda hesabı istediniz. Tam parayı ödemek için elinizi cebinize attınız, aa o da ne? Cüzdanınızı evde unutmuşsunuz! 
Eyvahlar olsun, ne yapacaksınız şimdi?

İşte tam da bunu konu alıyor filmimiz: French Roast.

Fabrice Joubert'in 2008 yapımı, sekiz dakikalık kısa animasyonu.
Oscar'a aday olmuş bu filmin kazandığı ödülleri görmek ve hakkında detaylı bilgi edinmek isteyenler, buraya tıklasın.

Sizi film ile baş başa bırakmadan önce hepinize muhteşem haftasonları diliyorum ve de uyarıyorum; aman ha, haftasonu gezmelerine giderken cüzdanınızı kontrol edin. Sonra bu amcanın düştüğü durumlara düşmeyin!

İyi seyirler dilerim!

(Buradan izleyemeyenler için videonun linki, burada. )




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...