Sayfalar

8 Kasım 2013 Cuma

Cumartesi Cumartesi!!

Merhaba!
Malumunuz her salı ve cuma günleri düzenli olarak yazı yazıyor ve yayınlıyorum.
Ancak bugünden itibaren bu düzende biraz değişiklik yapacağım.

Bundan sonra yazılarımı CUMARTESİ günleri yayınlayacağım.

Bunun nedenine gelince;
Yoğun bir döneme giriyorum, bu yüzden iki gün düzenli yazı yazma rutinimi sürdürmekte zorlanacağım gibi görünüyor. Bunun yerine düzenli olarak cumartesileri yazı yazacağım...
Ama bu, blogda sadece tek gün yayın olacak anlamına gelmiyor! :)

Evet, cumartesileri düzenli olarak yazacağım ama diğer günlerde de - belli bir gün kuralı olmaksızın -  yani bana estikçe:) paylaşımlarda bulunacağım!
Blogumun sloganı; "hayatın renkleri ve tatları" olduğuna göre, ben de bu renkler ve tatlarla karşılaştıkça sizinle de paylaşmayı arzu ediyorum.

Bu nedenle cumartesiler dışında da uğrayın, kafayı uzatıp bakın mutlaka! Bolca keyif bulacağınızı garanti ederim.;)

Yarın görüşmek üzere diyerek şimdilik kaçıyorum!
Haftanın son gününde herkese güzellikler dilerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...