Sayfalar

12 Mart 2014 Çarşamba

Onursuz Adam




Ben artık iyice anladım ki;
Şu hayatta onuru olmayandan korkacaksın.

Çünkü onuru olmayan insanın sınırı da yokmuş.
Yapabileceği kötülüğün,
saçabileceği tehlikenin,
çalabileceği paranın,
milyonların gözünün içine baka baka söyleyebileceği yalanın,
kıyabileceği masumun,
işleyebileceği günahın,
yaratabileceği kaosun hiçbir limiti, haddi, hesabı yokmuş.

Şu yaşımda bunu çok net anlamış oldum.
Ve bundan sonraki hayatımda da öncelikle kendimi ve gelecekteki çocuklarımı - hiçbir şeyden değil ama - onursuz insandan korumam gerektiğini de çok iyi anladım.

Ama bugünler de geçecek.
Ahlaksızın, hırsızın, katilin hükmü ne kadar sürmüş ki şu dünyada.
Elbet onursuz adamın da bir son kullanma tarihi var.
Ve inanıyorum ki yaklaşıyor.

Bugün Berkin Elvan toprakla buluşacak.
O huzur içinde yatsın ama bu ülkenin diğer evlatları onun ve diğer masumların hesabını sormadan huzur bulamayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...