Sayfalar

8 Şubat 2014 Cumartesi

Doğum Günü Çocuğuyuz Bugün!




O tarçınlı yeşil çayın tadını asla unutmam. Hele hele kokusunu... 
Ayaklarımı uzatıp yayıldığım kanepeyi, sırtımdaki yastığı, yüzümün hangi yöne dönük olduğunu, ruhumdaki kıpırtıyı, heyecanı ve o titrek korkuyu, hafif utanma halini dün gibi hatırlıyorum.
O geceyi, o anları unutmama olanak yok çünkü benim için çok özeldi.
Çünkü Gökkuşağı Dosyası'nın ilk satırlarını yazıyordum.
Bu yazı ile.
Tam üç yıl önce bugün.
Evet, bugün blogum üçüncü yaşını kutluyor.
Ama ben hem mutluyum, hem de kendime biraz kızgın.
Çünkü çok sevdiğim blogumun 1. ve 2. yaşlarını kutlamamışım!:(
Üstelik böyle şeylere önem veren bir insan olmama rağmen.
Neden mi?
Çünkü bloguma hak ettiği ilgiyi gösterememişim.
Peki o neden?
Yabanilikten!
İlgi derken yanlış anlaşılmasın, ben blogumu hep çok sevdim, hep çok kıymetli oldu benim için.
Ama blog yazmak benim için sadece yazmaktı. O kadar. 
Yazı yazmak. Ve bunun çocukluğumdan beri bana verdiği zevki, bu platformda da yaşamak.
Bu nedenle blogger dünyasında çok aktif olmadım. Sadece yazmak istedim.
Yazılarımı da sadece Facebook ve Twitter'dan paylaştım. 
Ama son zamanlarda, bunun blogum ve yazılarım için haksızlık olduğunu düşünmeye başladım. Ayrıca, blog dünyasından, başkaları tarafından yazılan kimbilir ne güzel ve okunası yazılardan uzak kalmak da aslında haksızlıktı.
Çünkü tanıtmaya vakit ayırmadığım kadar, birkaç blog dışında tanımaya da zamanım olamamıştı ne yazık ki.
Şimdi yavaş yavaş keşfediyorum. Ve çok mutlu oluyorum.
Yeni bloglar tanıyorum. Hoşuma gidenleri takibe alıyorum yavaş yavaş.

Gökkuşağı Dosyası için de adımlar atıyorum.
Mesela geçenlerde  Hürriyet'e ait Bumerang Network'ü keşfettim. (Evet yeni keşfettim yahu, vurmayın yüzüme, tamam..:)) Bunun bir parçası olan Yazarkafe'yi biliyordum gerçi, görüyordum ama inceleme fırsatım olmamıştı bu zamana kadar. Bir-iki forum okudum, hadi ben de başvurayım dedim, iki günde de cevap geldi, en üst üyelik olan Platin olarak kabul etmişler. Artık Yazarkafe'ye de yazılarımı gönderiyorum, oradan da okuyucular geliyor ve bu benim için şu anlama geliyor:
Yabanilikten sıyrılıyorum.:)

Blogumu seviyorum. Çok seviyorum hem de. 
O benim. 
Hayatta yapmayı en çok sevdiğim şeylerden birine olanak sağlıyor, yazıyorum. 
(Çocukluğumdan beri olan yazma aşkımla ilgili de yazı gelecek.:)
İlk doğum günlerini kutlamayı ihmal etmişim, özür diliyorum kendisinden.
Bundan sonra hiç atlamayacağım, söz.

İyi ki doğmuşsun sevgili Gökkuşağı Dosyası!.. 
İyi ki yazmaya başlamışım seni, o tarçın kokulu gecede.
Doğum günün kutlu olsun! 

Ve bugüne kadar yazılarımı keyifle okuyan, beğenen, beni her şekilde motive eden herkese bin kere teşekkür!.. Çok kıymetlisiniz.;)


Foto kaynak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...