Sayfalar

20 Ocak 2014 Pazartesi

Tatlı Pazartesi | Süslü Pastalar


Merhaba!
Eğer aranızda hafta başı diyete başlayacağım diye niyetlenenler varsa, burayı hemen terk etsinler! Ya da kalıp, sonrasında bana küfretsinler. Çünkü bu hafta Tatlı Pazartesi'nin konukları, tatlı mı tatlı pastalar!
Malumunuz pasta sanatı artık inanılmaz boyutlarda... Ben de bu cicilerle internette kaşılaştıkça şaşırıp kalıyorum... O zaman dedim bu arkadaşları Tatlı Pazartesi'ye de konuk edeyim...
Ve her tarzdan karman çorman pastalar koyacağıma, bu hafta süslü pastalara yer vereyim dedim. Çünkü "bir pasta nasıl bu kadar kokoş olabilir ki?" demekten kendimi alamadım bunlara bakınca...
Başka bir hafta da komik ve muzip pastalara yer vereceğim...

Aşağıdaki pastaların bazılarını gerçekten çok zarif ve romantik buldum, özel günler için düşünebilirim... Bazılarını ise çok fazla abartılı buldum.  Ama ne olursa olsun, zevkime uysa da uymasa da bir gerçek var ki; hepsi çok güzeller!... İnanılmaz bir emekle, yürekle ve zevkler yapılmışlar...Tasarlayanların, yapanların akıllarına ve ellerine sağlık diyelim....

Herkese bu pastalar kadar tatlı bir hafta dilerim!













































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...