Sayfalar

31 Ocak 2014 Cuma

Gelin Bakayım Yamacıma















Herkese merhaba!
Bugün cuma, bu yazı nereden çıktı diyebilirsiniz. Eh ben size demiştim cumartesiler dışında da yazabilirim diye. Cumartesi yazım ayrıca gelecek, gününde.
Ama şimdi başka bir konuda ses vereyim istedim.

8 Şubat'ta blogumun doğum günü olacak ve ne tesadüftür ki cumartesiye denk gelecek ve tabii ki bununla ilgili bir yazı da yazacağım. Ama ondan önce, artık blogumla daha farklı ve daha ciddi şekilde ilgilenmeye başlayacağımı bildirmek isterim.:)
Daha ciddi şekilde ilgilenmek -en azından şimdilik- daha fazla yazı yazmak anlamına gelmeyebilir ama blogumu daha fazla okuyucu ile buluşturmak istiyorum artık ve bu konuda da adımlar atacağım. (Ve hatta atmaya başladım.)

3 yıldır blog yazmama rağmen Gökkuşağı Dosyası'nın tanıtımını neredeyse hiç yapmadım. Blog dünyasından ve diğer bloggerlardan son derece kopuk bir blog yazarı olarak yazdım durdum. Bunun nedenlerine 8 şubat yazımda değineceğim. (Amma ciddi yazdım ha, sanki varoluşun sırrını açıklayacakmışım gibi! :)
Neyse.
Bu "tanıtmama" olayından dolayı yazılarımı çoğunlukla tanıdıklarım okudu, sağ olsunlar beğenip motive ettiler beni hep.
Tabii ki tanımadığım yabancı okurlarım da var ve işte artık onların sayısını arttırmak istiyorum.

Hal böyle olunca, yıllardır diğer blogların neredeyse hepsinde gördüğüm ama kendi bloguma bu zamana kadar eklemediğim "İZLEYİCİLER" gadget'ını ekledim. 
Yani yazılarımı beğenenler artık blogun sağ sütunundaki bu İzleyiciler kısmından beni takibe alabilirler. 
Hatta gerçekten beğeniyorsanız alın derim.:) 
Çünkü halihazırda sadece iki takipçim var! 
Rezillik.

Biri çok can arkadaşım. Diğeri yeni keşfettiğim bu cici blogun sahibi.

Bu böyle "iki" olarak kalmaya devam ederse bunalıma girerim bak size söyleyeyim. Sonra uyarmadı demeyin. 
Ve feci bunalım yazılar yazarım. (Hmm.. Sonra olanı da kaçırırım...  Olan da bana olur.. Çok kanırtmayayım en iyisi.)
Neyse.
Durum budur.

Artık aktif bir blog yazarı olacağım efendim.:) 
3 yılın sonunda nihayet dank etti.
Bu konuda neden motive olduğumu soracak olursanız... Hepsinin cevabı 8 Şubat Doğum Günü yazısında gelecek.

Bu yazı teaser olsun istedim.

İsterseniz, beğenirseniz, beni izleyin.
Hoş, kılavuzu karga olanın burnu b.ktan kurtulmazmış ama olsun.
Eğleniriz beraber.

Yarın yeni yazı ile görüşmek üzere!



Foto kaynak, burası.

2 yorum:

  1. eylulcum ben blogcu.com'da yaziyordum gecen yil. tamamen gizli bi blogdu, tanidiklarimdan bile habersiz... hic tanitim yapmadim, birden 70 takipcim oldu 1 yilda. Orda takipci sistemi var, cok hos. Simdi blogspotta yaziyorum ama ben de anlayamadim burdaki sistemi;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz sistem ilginçmiş. Burada sessiz kalınca takipçi sahibi olmak zor, kimsenin haberi olmuyor çünkü.:)
      Sizin blog hangisi? Hala gizli mi?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...