Sayfalar

18 Ekim 2013 Cuma

Eyvah Yazıyı Unuttum - 2 -





























Bugüne başlarken keyfim yerindeydi. Günümü güzelce planladım, köpeklerimi gezdirdim, kahvaltılıklarımızı tezgahın üzerine hazır ettim, yapacağım bütün işlere karar verdim. Ve bu işlerin "iş" olmalarına rağmen beni ne kadar mutlu ettiklerini düşünüp keyifle gerindim. Sonra kocamı uyandırıp, ben çıkmadan kahveyi yapmasını rica ederek, kahvaltı öncesi duşa girdim.
Ilık sular altında tatlı tatlı gülümseyerek yine gün içinde yapacaklarımı kafamdan geçiriyordum ki... 
İşte o anda... Tam o anda, sanırım o akan suların bir damlası kulağıma (ya da belki burnuma) kaçtı, sonra oradan hızlıca ilerleyip beynime sıçradı ve en sonunda yolunu bulup beynimin "bir şeyleri hatırlamaya yarayan" ve benim bünyede sıkça tatile çıkan o kıymetli köşesine ulaştı!

Ve bingo!
Aaa bugün ne gün ya?! Ayy cuma bugün cumaa! Eyvah yazıııım!

Ve bu sefer, Eyvah Yazıyı Unuttum adlı ilk yazımda yazdığım gibi, bir gece önceden de olmuyor dank edişim. Tam gününün içinde yani. Ve üstelik bugün için bir sürü yapacak işim varken.

Eyvahlar olsun, ne yapsam ki? dedim.
Hemen, önceden yazmayı planladığım konuları geçirdim gözümün önünden. 

Kendime sordum: Şu konuyu mu yazsam?
Kendim cevapladım: Yok o olmaz, uzun sürer yazması.
KS: Peki şu konu olsa?
KC: Yok yok o da olmaz, toparlayamam onu şimdi hemen..
KS: Video yayınlasam?!
KC: Oooh canım benim, yazı yazamadı hemen video koymuş desinler sonra!
KS: Derlerse desinler, hiç mi koymuyorum!
KC: Olmaz video. Gerektiğinde koyarım onu.
KS: Photoshop'ta şööyle levha gibi bir şey yapayım, üzerine de "Bugün yoğunum, yazamıyorum, kusura bakmayın." yazayım.. Olmaz mı ki?
KC: La yürü git, o ne biçim şey öyle!..Tööbe töbe! ( İçimin iç sesi: İyi fikirmiş aslında, çok çok sıkışırsam başka zaman yaparım...)
KS: E ne yapacağım ben o zaman?
KC: Valla önceden düşünecektin, bundan sonra alarm kur yazı günlerinden önce...
KS: "Yazıyı Unuttum" diye yazı yazsam?
KC: Onu önceden yapmıştın zaten şaşkın!
KS: Tamam, olsun, bu da onun devam yazısı olur!
KC: Yürü git hasta etme adamı, dalga mı geçiyorsun okuyucularınla?
KS: Yahu ne dalgası, sevimli olur hem, gülerler...
KC: Asrın çakalısın yeminle. Sonra ne yapacaksın, Yazıyı Unuttum 3, 4, 5, 6 diye gidecek mi her defasında?!
KS: Yok valla bu son. Bir daha yapmayacağım!
KC: Ne malum?.. Sen yine bulursun bir yolunu, devam filmini çekersin yine!
KS: Yok valla be hacı... Ben bunu yazayım hadi... 
KC: Zaten çekirge bir sıçrar, iki sıçrar, üçüncüde.......
KS: Tamam o zaman Eyvah Yazıyı Unuttum 2'yi yazıyorum??
KC: Yaz be tamam, donduk zaten burada suyun altında.
KS: Buradaki konuşmalarımızı yazacağım zaten yazı olarak!
KC: Yuh! Şizofren derler, daha neler?
KS: Ammaaan derlerse desinler!.. Hadi çık, üşüdüm..
KC: İyi tamam... Havluyu çok ıslatma.. 
KS: İyi aman!
KC: Sabuna da basma...
KS: İyi iyi.. Hadi...

- PS: Yok valla deli değilim okuyucular. Bütün bu yukarıda okuduklarınız... hmm... sanırsam o beynime kaçan su damlasından! :)


Fotoğraf, buradan.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...