Sayfalar

13 Kasım 2012 Salı

Video | Alma

Bodrum'un sonbaharını içimize çekmekten ve sürekli başka bir şeylerle meşgul olmaktan uzun zamandır yazı yazamadım ama en kısa zamanda hızla dönüş yapacağım.
Bundan önce, yine bir video paylaşmak istiyorum.
Dün gece sevgilim ile kendimize "kısa animasyon filmler gösterimi" yaptık ve bu seyirden cımbızla çekip, burada yayınlamak istediğim film Alma oldu.
Beş dakikalık bu kısa filmin yazarı ve yönetmeni Rodrigo Blaas.
İspanya Animacor - International Animation Festival'de Best Andalusian Short ödülünü, L.A. Shorts Fest'te Best Animation ödülünü almış ve Goya Awards'da ise Goya ödülüne aday gösterilmiş.

Ve işin en keyifli yanı, bu kısa animasyon "büyüklerin" dikkatini çekmiş ve uzun metrajı çekilecekmiş. Şu anda pre-production aşamasında ve 2015 yılında vizyona girecek. Kısasını çok sevdim ve bu yüzden uzunu için de şimdiden heveslendim açıkçası.

Filmde, Alma isimli küçük kız çocuğu bir oyuncakçı dükkanının vitrininde kendisiyle tıpatıp aynı bir oyuncak bebek görüyor. Doğal olarak çok dikkatini çekiyor ve içeri giriyor. Olaylar gelişiyor diyeyim ben yine, siz anlarsınız. :) 

İyi seyirler!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...