Sayfalar

6 Haziran 2012 Çarşamba

Ben Survivor'da Olsam

























Bu sezonki Survivor'ı büyük keyifle izliyorum ve izlerken de ara ara kendime soruyorum: Acaba ben adada olsam ne yapardım, şu oyunu başarıyla oynayabilir miydim, kimlerle anlaşırdım, açlığa dayanabilir miydim, son beşe kalabilir miydim?
Ama cevap aslında şu: Kimseyle anlaşmama, hiçbir oyunu oynamama, son beşe kalmama ve hatta acıkmama bile kesinlikle fırsat olmazdı.

Zira daha beşinci dakikada kapının önüne koyarlardı beni! 

Neden mi? Çünkü tek kelimeyle adanın kılı olurdum. Et yemeyen, balığı kafasına bakmadan yiyebilen, yanındaki kişinin tabağındaki balığın bile kafasını ekmekle örten, yanında balık tutulmasına izin vermeyen, sivrisinek dahil hiçbir canlıyı, hiçbir böceği öldürmeyen ve öldürtmeyen bir  insan evladıyım çünkü!

Survivor'daki arkadaşlar ise, balık tutmayı bir kenara bırakın, uçan kaçan, iki gözü, bir başı olan, hareket eden her şeyden bir menü yaratabiliyorlar! Yayında izlerken bile kanalı değiştiren beni, onların arasında düşünebiliyor musunuz? Onlar zavallı yengeçleri, çeşit çeşit ada canlılarını yakaladıkça ayılıp bayılan, haaayır onu yemeyin bunu yiyiiin diyerek sürekli önlerine hindistan cevizi ve bilimum otları dayayan, tartışma çıkaran, tuttukları balıkları gizlice denize geri salan, hatta balık ağlarını delen ve daha da ileri gidip o canlıları pişirmesinler diye, yaktıkları ateşi su döküp söndüren bir insan olurdum.

Ve pek tabii, bela mısın kardeşim yürü git, ne işin vardı da geldin bu adaya? denerek yaka paça kovulan!

Sadece otla beslenilen bir Survivor olursa belki ben de başvururum. Ama o güne kadar sadece izleyici olacağım.
Ama tabii, iki parmağımın arasından seyrederek ve ayy bırak onuu, yemee, hindistan cevizi neyine yetmiyor zalimm! diyerek olduğum yerde tepinerek...


Fotoğraf: www.acunn.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...