Sayfalar

21 Ağustos 2012 Salı

Video / Pedigree Catch Reklam Filmi

Çoktandır video paylaşımı yapmamışım, yeni fark ediyorum. Youtube'da gezinirken aşağıdaki Pedigree reklam filmini yakaladım. Yayınlanalı 2-3 sene olmuş ama ben daha yeni görüyorum! Sinir oldum kendime, bu dünya tatlılarını nasıl kaçırdım diye.




Her birine ayrı ayrı sarılmak, hepsini teker teker öpmek, burunlarını ve o pembe dillerini sıkıştırıp, ısırmak istiyorum! Köpek denen mucizevi yaratığa bakınca ruhum öylesine coşuyor ki bunu kelime ile tarif etmem mümkün değil. 
Pedigree'nin bu nefis reklam filmi de zaten köpek denen canlının korkulacak bir yanının olmadığını, aksine nasıl da tapılası, sevimli ve masum yaratıklar olduğunu gözler önüne seriyor.
Bu arada filmdeki sıpalar o kadar mest bir halde yiyorlar ki mamayı, ilk fırsatta ben de oğluma alacağım ve almışken ben de tadına bir bakacağım!

Keyifli seyirler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...