Sayfalar

1 Mart 2012 Perşembe

Hava Kafayı Üşüttü



























Ben böyle hava görmedim! Amma uzun - soğuk - sert kış yaptı bu sene beah! gibi sözleri sürekli duyarız. Her sene illa bir şeyin çok fazlasını ya da azını yapar hava, buna alıştık artık. Ama bu sene hava aklını kaçırdı resmen!...Ruhsal sağlığı mı bozuldu nedir, sağı solu, ne yaptığı hiç belli değil!

Özellikle bu son günlerdeki duruma artık cidden gülüyorum! 3-4  gün önce mis gibi bahar havası vardı. Akşam ve gece bile yumuşaktı hava. Tamam dedim, artık ilkbahar geliyor! Ertesi sabah bir kalktım, ne göreyim! KAR!
Yahu bir yavaş ol, alıştıra alıştıra git, bir yağmur falan yağsın önce... Yok! Bugün bahar, yarın kar. Olacak şey mi bu?

Yine de peki dedim, tekrar kar başladı dedim, istemeye istemeye durumu kabullendim.
Ama daha dur sen.  Sonra bir baktım, aa karlar erimiş! Eh iyi bari, yaptığı yapacağı bu kadarmış, boşuna korkmuşuz dedim. Oturdum 1,5 saatlik bir dizi izledim. Dizi bitince camdan dışarı bakayım dedim, ne gördüm dersiniz? Her yer, arabaların üstü falan bembeyaz. 
Ve şu birkaç gündür sürekli bunu yaşıyorum. Bu sabah kalktığımda kar yağıyordu, yerleri de tutmuştu. Az önce baktım yine yemyeşil olmuş ortalık. Bir bakıyorum öyle, bir bakıyorum böyle. Deliriyor muyum yoksa dedim vallahi.

Ne ara yağıp da tutuyorsun, ne ara eriyip de yemyeşil oluyorsun? Sen nasıl acayip bir karsın, nasıl dengesiz bir havasın? Benden ne istiyorsun? Bunu neden yapıyorsun? Yağacaksan adam gibi  yağ, sonra da temelli git artık bir zahmet. 

Ama ben anladım seni. O kadar çok kar yağınca, o kadar SOĞUK YAPINCA, bizimkiyle beraber kendi kafanı da üşüttün galiba sevgili hava. Olsun, kızmıyorum ben sana. Sen şimdi git dinlen biraz, kışını da beraberinde götür.

Bize de artık ne olur baharını yolla!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...